Antara bibir dengan lantai..

Haha.. Wad a topic there!! Mcm title lagu gitu. HAha~

Kisah nye begini.. Tadi pagi aku gi BBDC utk prac 3.01: Plank ngan Slalom. Mcm biasa.. mmg ghairah bila new subject starts.. Start lah prac nye.. 1st few tries mmg susah nk timbang moto kad plank.. Asyik jatuh jer. Akhirnya bila dah confident jalan atas plank. Entah mcm ne, moto leh jatuh dari plank. Apa lagi.. Aku balas naik.. “Gedebab” Jatuh mcm nangka busuk sia.. Aku ketawa sendirian.. Eksen step orite je.. Padahal kaki terhempap.. Nasib baik tkde pape. Aku bilang ni kalo cium lantai.. Nahas aku..
Har! Bukan sekali.. Dua kali aku jatuh tadi. Buat malu je.. Tk glamor seh jatuh. Haha~ Ape leh buat.. Tetapi, lepas jatuh kali kedua ni, subsiquent nye run thru’, rasa mcm menggeletar gitu. Haha~ Yang Slalom atau cone nye.. Senang sikit.. Leh lepas

Alhamdulillah.. Pass prac ni.. Bsok kol 1545HRS.. e-BrakE!! Hahaha~
Tadi gi Taman Jurong ngan Kas ngan Wan.. Wan drep.. Lepak kejap. Minom kopi makan rojak india.. Haha~ Sempat tgk orang mancing udang. HAha~


..:: slaMatz ::..
  1. #1 by Anonymous on Monday, September 26, 2005 - 4:18 pm

    Hey, you have a nice and great blog here! I’m going to bookmark
    this page!

    I have a
    href=”http://www.epimesafinancial.com”>emerald passport

    site/blog. It pretty much covers emerald passport related stuff.

    Come and check it out if you get time 🙂

    Regards!

Leave a comment